В інтересах Порошенка на «чорнуху» у Facebook витратили щонайменше $260 тисяч

У березні-квітні в інтересах екс-президента Петра Порошенка на антирекламу опонентів у соцмережах було витрачено щонайменше 264 тис. доларів або 7 млн гривень.

Про це інформує рух Чесно.

Загалом, об’єктами чорного піару стали Анатолій Гриценко, Юлія Тимошенко, Петро Порошенко і Володимир Зеленський.

Аналітики стверджують, що найбільше коштів – 250 тис. доларів – пішло на поширення негативних дописів про Зеленського, Тимошенко і Гриценка.

Стосовно Зеленського поширювали інформацію про те, що він – наркоман, недосвідчений і маріонетка Коломойського. Про Гриценка – щодо розкрадань в армії, про Тимошенко – щодо газових угод і її популізм.

Найактивніше кошти на антипіар кандидатів у Президенти витрачали сторінки «Міністерство бариг», «Цинічний Бандера», «Жовта стрічка», «Зрада/перемога» та «Бойкот Партії регіонів», адмініструвало які агентство «Postmen». Сукупні витрати цих сторінок у березні-квітні становили 165 тис. доларів або 4,4 млн гривень.

Загальні витрати агентства сягають 200 тис. доларів. У виборчому фінансовому звіті Порошенка є платежі на користь компанії Postmen (4 мільйони), однак вони заледве покривають видатки на ведення офіційних сторінок Порошенка.

«Попри те, що Facebook намагається верифікувати особу платника за рекламу, нам поки що достеменно не відомо, хто оплачував такі масштабні кампанії з дискредитації. Українським фахівцям удалося оминути правила верифікацій і переконати соцмережу в тому, що за рекламу платить «Міністерство бариг», «Zelenka» чи «Цинічний Бандера», – зазначили в русі.

Нагадаємонайменше українці хотіли б бачити в Раді екс-президента Петра Порошенка та главу МВС Арсена Авакова.