Зеленський зробив інтернет-прорив у виборах, – Бердинських

На президентських виборах 2019 року соціальні доплати більше не працюють, а підтримка медіа в самому розпалі. Великі телеканали відіграють дуже важливу роль на виборах.

Такку думку в своєму відеоблозі «Політична кухня» висловила журналістка Крістіна Бердинських.

Читайте також: Як соціальні мережі зробили із Зеленського лідера

За її словами, президент Петро Порошенко має великий доступ до каналів Віктора Пінчука, Ріната Ахметова і Сергія Льовочкіна. Проте телеканал Ігоря Коломойського його безжально критикував і працював на зниження його рейтингу.

Натомість, Володимира Зеленського довгий час великі телеканали взагалі не помічали. Та він був і залишається зіркою телеканалу 1+1, де виходять продукти Студії «Квартал 95» і серіал «Слуга народу»,
– заявила Бердинських.

«Зеленського побачили на екрані мільйони виборців. Без підтримки «1+1″ шоумену було б набагато складніше брати участь у цих виборах», – додала журналістка.

порошенко зеленський вибори
Петро Порошенко та Володимир Зеленський

Бердинських наголосила, ніколи раніше соціальні мережі не відігравали такої ролі на українських виборах. Штаб Володимира Зеленського здійснив інтернет-прорив у донесенні інформації до виборців і мобілізації свого електорату.

В Instragam, де у Зеленського 3,5 мільойнів читачів, він, наприклад, публікував відео запливу у басейні. А в Telegram, де у нього теж високі показники, як перевірити себе у реєстрі виборців чи записатися у спостерігачі. Після першого туру Петро Порошенко також активізував свою присутність у соціальних мережах, особливо в телеграмі,
– підсумувала журналістка.

Відео повного відеоблогу Крістіни Бердинських «Політична кухня» за 12 квітня 2019: 

Добавить комментарий